Living life one day at a time!

tiistai 25. joulukuuta 2012

New start

Hej! nu har jag mycket att förklara till er av mitt bloggande... alltså, min dator har inte fungerat vilket menar det att jag har bordat göra alla inlägg via telefonen vilket är skit frustrerande och får inga bilder från cameran heller vilket suger :( men nu när jag inte har bloggat på en tid känns det konstit att igen börja blogga på denhär bloggen, så har jag tänkt att jag skulle göra en helt ny blogg! :) Jag har alltså fått min dator idag i skick och skriver nu första gången på jätte jätte länge :) är jätte ledsen att bloggen blivit så skit, tycker värkligen att det är synd, men det blir nog en new start :) Nya bloggen gör jag antigen före nya året eller om jag inte hinner lite efter :) ciao, ha en skit bra jul och jullov! puss




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti